700 PERSONES PARTICIPEN EN EL CONCURS 'UN SELFIE PER LA PARÀLISI CEREBRAL' · #DMPC

La campanya #DMPC ha finalitzat i ja hi ha selfie guanyador

Prop de 700 persones han participat en el concurs 'Un selfie per la paràlisi celebral', organitzat per Confederación ASPACE per buscar la fotografia més original a Twitter i Facebook.

El concurs, actiu des del 28 de setembre fins al passat 7 d'octubre, forma part de la campanya 'Un selfie per la paràlisi cerebral', posada en marxa per ASPACE amb motiu del Dia Mundial de la Paràlisi Cerebral.

Els mateixos usuaris de les xarxes han estat els encarregats de votar la fotografia que més els agradés en les dues aplicacions a través de la icona de 'm'agrada'. Finalment la guanyadora ha obtingut 476 vots, seguida d'un selfie amb 311 suports i d'un tercer amb 279 vots.

El dia de la campanya en què més selfies es van pujar a les xarxes socials va ser el 7 d'octubre, coincidint amb el Dia Mundial de la Paràlisi Cerebral, quan el #DMPC va aconseguir ser trending tòpic durant el matí.

El guanyador del selfie més original de la campanya té com a premi un cap de setmana per a dues persones a l'hotel "El planeta Amagat" a Losana de Pirón, Segòvia, del portal Selectahotels.

Per a la campanya, Confederación ASPACE va dissenyar 15.500 polseres commemoratives que va repartir entre les seves entitats a tot Espanya i personalitats que van voler unir-se fent-se un selfie i compartint-la en xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram), al costat de l'etiqueta #DMPC i reptant als seus amics a fer el mateix i continuar la cadena. I qui no tingués la polsera, tan sols se l’havia  de fer amb l'etiqueta #DMPC escrita en algun lloc.

ASPACE CIM també ha participat en la campanya aportant un orginal selfie.

Adjuntem les tres fotografies guanyadores. Moltes felicitats als guanyadors!!

 

1er Premi
2on Premi
3er Premi