Per fi hem pogut gaudir de les colònies!!!

Els alumnes del grup E1 vam anar de colònies el 18 i 19 de maig a l’Alberg Centre Esplai del Prat de Llobregat.

Finalment el passat dijous 18 de maig va arribar el desitjat gran dia, desprès de tres cursos vam poder tornar a anar de colònies.

Aquest dia vam arribar a l’escola amb la maleta ben plena, emocionats i amb moltes ganes de compartir dos dies amb tots els companys i professionals. Un cop vam tenir carregades les camionetes amb tot l’equipatge vam marxar cap a l’alberg, però abans de fer-ho els alumnes dels grups A2, B1 i B2 ens van acomiadar desitjant-nos unes bones colònies.

Només arribar-hi vam fer un recorregut per conèixer els espais més rellevants de l’alberg: el menjador, la sala d’estar, la sala de jocs, el jardí... Les habitacions no vam poder veure-les fins desprès de dinar perquè estaven ocupades.

Abans de dinar vam fer un joc que consistia en reconèixer una foto de cadascú de nosaltres quan érem petits. Va ser una activitat molt divertida. Va haver alguns que era fàcil saber qui érem, però d’altres havíem canviat molt i era complicat reconèixer-nos. Quan vam acabar aquest joc ja amb molta gana vam anar al restaurant a dinar, ens tenien reservat un espai només per nosaltres i el menjar era boníssim.

A la tarda, vam anar a visitar el parc de bombers del Prat de Llobregat que estava molt a prop de l’alberg. Ens van ensenyar les instal·lacions que té un parc de bombers i ens van explicar com hem d’actuar davant d’un foc i com es poden evitar els possibles incendis domèstics. També ens van ensenyar tots els estris i diferents vehicles que utilitzen. Van poder posar-nos el casc de bombers i també utilitzar una mànega amb l’ajut d’un dels bombers. Els més atrevits vam poder pujar a un camió i donar una volta pel recinte del parc, va ser una gran experiència!!!. També vam poder fer-los unes preguntes que prèviament havíem preparat a l’escola. Els bombers van ser molt amables i atents ens van fer passar una estona molt divertida.

La festa de la nit va ser tot un èxit. Tots ens vam mudar. Vam prendre begudes com: un Mojito, Pinya Colada o bé un combinat de Coca-Cola. No penseu que aquests combinats ens van pujar al cap, eren sense alcohol!!. Tots vam poder provar-los fins i tot els que no podem prendre líquids, ja que amb un aparell vam transformar el líquid en escuma. Per acabar la festa vam posar la música que cadascú havíem escollit prèviament a l’escola, i vam ballar. Alguns de nosaltres vam ballar tant que desprès no havia manera d’agafar la son.

L’endemà al matí, havent esmorzat, vam fer una activitat en el jardí de l’alberg que es deia “Explorem amb els sentits”. Ens vam dividir en dos grups. Havíem de fer cinc proves: reconèixer diferents sabors fent un petit tast, reconèixer objectes només tocant-los i amb l’oïda reconèixer les veus de persones conegudes i diferents sons d’animals i de la natura. Amb la vista havíem de reconèixer de quins companys eren diferents peces de roba i amb l’olfacte descobrir diferents aromes. Aquesta activitat va tenir molt d’èxit i tots vam poder reconèixer els diferents sabors, objectes i sons. Els dos equips vam quedar empatats.

Després de dinar, vam haver de carregar les maletes a les furgonetes i tornar cap a l’escola. Quan vam arribar, al pati ens esperaven companys d’altres grups amb una bona sorpresa, ens havien fet una pancarta ben gran de benvinguda. Abans de marxar cap a casa cada alumne vam rebre un diploma per guardar-lo com a record.

L’experiència va ser del tot positiva, ens ho vam passar molt bé, els dos dies ens van passat molt ràpid i malgrat que vam arribar cansadíssims, tenim ganes de tornar-hi.