Han arribat les colònies!!!!!!!!

El 9 i 10 de maig l’E1 hem estat de colònies a l’Alberg Centre Esplai del Prat de Llobregat.

Que bé ens ho hem passat a les colònies!!!! No sabeu les ganes que teníem tots que arribés el dijous per poder marxar. Tot el curs fent llibretes, sabons, punts de llibres, esmorzars... per tenir dinerets per les colònies i per fi ja han arribat.

Ens ho hem passat genial. Els nostres companys ens van acomiadar al pati quan marxàvem amb les furgonetes, una la conduïa la Lídia i l'altra el Clemente que després se'n va tornar a l'escola.

Un cop vam arribar a l'alberg ens vam estirar a la gespa del jardí per preparar-nos a fer la primera activitat, jugar al Potato! Era un Potato gegant on havíem d'esbrinar on havíem d'enganxar les diferents parts: ulls, orelles, boca, bigoti, mans, peus. Vam passar una estona ben entretinguts.

A la gespa s'estava molt a gust, allà estirats ens podíem moure com volíem i podíem estar a l'ombra o prendre una mica el sol.

Després de dinar i descansar una mica vam anar al CRAM (centre de recuperació d'animals marins) que està allà a tocar de la platja. Ens va rebre la Irene que ens va explicar molt bé la importància de llençar els plàstics a les escombraries o al contenidor groc, de manera que no arribin al mar, ja que poden fer molt mal als animals que hi viuen, sobretot a les tortugues marines. Vam veure un vídeo i imatges.del mal que els hi fan, fins i tot algunes han arribat a perdre una aleta. Al CRAM tenen cura d'aquestes tortugues i després intenten retornar-les al mar per que continuïn la seva vida en el seu hàbitat natural.

Tots teníem moltes ganes que arribés la festa de la nit per poder lluir els nostres barrets, així que vam sopar impacients i ens vam preparar per al moment, us hem de dir que tots els barrets eren molt bonics i divertits. Vam poder ballar amb les cançons que a l'escola havíem escollit per aquesta festa. Ja la portàvem ben preparada de feia dies!!! Quan va arribar l'hora d'anar a dormir alguns vam estar contents perquè estàvem ja molt cansats i d'altres una mica tristos perquè teníem més ganes de festa. Ja sabeu que aquestes coses sempre passen.

Al matí, uns amb més son que d'altres, però tots a les 8.30 érem al menjador de l'alberg per esmorzar i preparar-nos per anar a veure els avions de ben a prop. Vam anar a un mirador a tocar de la pista d'aterratge on els avions ja volen molt baix i fins i tot ja tenen les rodes fora!!! No us penseu, ens feia una mica d'impressió això que ens passessin per damunt tant a prop.

Ja s'apropava el final de les tan esperades colònies, tan sols ens quedava dinar, recollir i marxar de tornada a l'escola. El Clemente va venir ben puntual a recollir-nos.

L'arribada, va ser molt emocionant, tots els nostres companys eren al pati per rebre'ns i saber com ens ho havíem passat. Arribàvem molt cansats, però molt contents, amb ganes d'anar a casa i descansar i a esperar que arribin les properes.