El grup F marxem de colònies!!!!

El grup F marxa de colònies a l’Alberg Centre Esplai del Prat de Llobregat.

Al llarg del mes de maig hem estat fent molts preparatius per les nostres colònies, com per exemple: crear la nostra playlist de música, decidir quines activitats volíem fer, buscar els ingredients necessaris pel taller de cocteleria, decidir quina roba hem de posar a la maleta, etc.
I per fi, va arribar el dia més esperat de l'any, el dijous 25 de maig, en el qual, malgrat la pluja, vam anar de colònies.
El nostre lema ha estat: la pluja no ens pot parar!! I així ha estat, perquè hem gaudit moltíssim d'aquests dos dies a l'alberg.
Només arribar les senyos ens havien preparat un joc de pistes amb uns sobres misteriosos que anàvem trobant a mesura que resolíem els reptes. D'aquesta manera vam anar descobrint l'espai en què havíem de passar les nostres colònies. No us penseu que ens va resultar fàcil, perquè de vegades havíem d'interactuar amb la gent que treballa a l'alberg, ja que hi havia pistes en les quals havien de demanar com anar al lloc següent.
Aquesta activitat ens va portar molta estona i en acabar-la vam anar a dinar al menjador del restaurant, on vam gaudir d'un bon àpat. A més, vam fer tertúlia després de dinar i si ens descuidem, no hi ha temps a fer la següent activitat.
Després de dinar, a la sala comuna, vam fer un taller-concurs de cocteleria, "el coctelchef" on havíem de demostrar les nostres habilitats com coctelers. Vam preparar 5 còctels: el San Francisco, el Shirley Temple, el Margarita Sunrise, el Mojito i el Bloody Mary. I evidentment, després vam fer una petita cata de "chupitos" per decidir quin era el que més ens agradava. Tots vam estar d'acord que el Shirley Temple era el que sabia millor i el Margarita Sunrise, el que estava millor elaborat.
Aleshores, va arribar el moment d'anar a les habitacions per posar-nos guapos i ben perfumats. Sí, sí!! Arribava el moment més esperat, la nostra festa discotequera on vam moure "l'esqueleto" a ritme de la música. I sabeu què? Ens ho vam passar pipa!! Vam ballar moltíssim!!
Aquí us deixem la nostra cançó preferida:
noche ochentera
En acabar la festa, vam anar a sopar i a descansar a les nostres habitacions. Evidentment, no us explicarem el que va passar, ja que com diuen: el que passa a colònies, es queda a colònies.
L'endemà ens ho vam prendre amb molta calma. Després d'esmorzar i deixar ja preparades les nostres maletes, veient que el temps havia millorat una mica, vam anar a fer una volteta pel mirador dels avions, on a part de veure passar els avions per sobre nostre, vam veure diferent fauna autòctona del parc. Una mica més tard, vam tornar a l'alberg i vam estar parlant de com ens havíem sentit a les colònies mentre esperàvem l'hora del dinar.
I a la tarda, vam tornar una mica tristos a l'escola, perquè tots volíem quedar-nos un dia més!!
Ja estem esperant amb moltes ganes, que arribi l'any que ve per tornar de colònies.